Primul blog

Desi au trecut mai bine de cinci ani de cand am creat primul blog,  pentru diversi cunoscuti,  in final m-am hotarat ca e timpul sa-mi fac si eu unul. La acea data, sa-ti faci un blog era mai mult un moft decat o necesitate. Destul de multi habar nu aveau ce-i ala blog si la ce naiba foloseste el. Acum stau si ma gandesc ca un blog poate fi bun la ceva. Sper. Destinatia lui este aceea de a mentine un dialog cu prietenii si/sau alti vizitatori online.  Daca  cititorii de bloguri vor avea curiozitatea de a poposi, timp de cateva minute si asupra celor scrise aici,  atunci ma voi declara multumit.  Asadar, va invit la dialog pe marginea unor subiecte, zic eu, de actualitate.

Lasă un răspuns

