Regizorul Florin Serban vrea scoala de actorie

Asculta colinde Intr-un interviu acordat revistei 22, regizorul Florin Serban (“Eu cand vreau sa fluier, fluier”) a declarat, printre altele, ca urmatorul sau proiect este infiintarea unei scoli de actorie “pentru oameni obisnuiti, indiferent de pregatire”.

Alte informatii:

About SEO – read cybermarketing (RO)

Cumpara mobila buna si ieftina de la Giani Mobila SRL

Alege mobila ta potrivita.

Un răspuns

  1. ma numesc neacsu florian mircea si am 23 ani .sa stiti ca va multumesc ca doriti sa sprijiniti persoanele care vor cu ajutoru dvs sa si inde implineasca visu lor si eu as vrea acelasi lucru actoria eu am jucat in foarte multe piase de teatru, in perioada scolii exemple de piese la care eu am jucat(o scrisore pierduta,domnu goe,punguta cu doi bani,etc)

Lasă un răspuns

